Veelgestelde vragen
Heb je een vraag voor ons? Hieronder zie je de meest gestelde vragen. Wie weet staat die van jou er ook bij. Zo niet, neem zeker contact op.
Ja, alle artikelen zijn bij ons op voorraad. Mocht een artikel uitverkocht zijn, stuur ons dan gerust een mailtje om te vragen of en wanneer het artikel weer binnenkomt.
Als we je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan dit. Bel ons dan zo snel mogelijk op om naar de status van je bestelling te vragen.
Dat kan alleen als je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Mocht de bestelling al klaarstaan in ons magazijn of zelfs al zijn ingepakt , is dit niet meer mogelijk. Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en dan kijken we wat er mogelijk is.
Geen enkel probleem! Vul dan in het bestelproces een ander afleveradres in. Mocht het een cadeautje zijn, pakken we het ook nog voor je in. Voor het grootste gedeelte van onze producten hebben we namelijk een gratis inpakservice. Ook kunnen we er een kaartje bij schrijven met jouw opgegeven tekst. Je kunt de boodschap in het opmerkingen vakje bij de winkelwagen toevoegen.
Zeker weten! Voor het grootste gedeelte van onze producten hebben we een gratis inpakservice. Ook kunnen we er een kaartje bij schrijven met jouw opgegeven tekst. Plaats de gewenste tekst in het vakje van opmerkingen in de winkelwagen.
Wil je het cadeautje rechtstreeks naar de ontvanger versturen?
Vul bij afleveradres het adres in van degene voor wie het cadeau bestemd is.
Mocht een betaling niet lukken, dan krijg je van ons een automatisch betaalverzoek.
Daar kunnen we natuurlijk altijd ons best voor doen! Neem telefonisch contact met ons op en vraag ons naar de mogelijkheden.
Ja! Via deze link kun je ze bestellen: cadeaubon